tisdag 1 februari 2011

Jobba, skola, hus, man, familj, vänner

Jisses! Idag önskar jag verkligen att dygnet hade dubbelt så många timmar, minst!
Jobbet tar upp sina timmar, skolan har tagit ett par sedan jag kom hem. Hade önskat att jag hade hunnit ringa min bästa vän, fika med en annan vän, varit en pigg fru och en pratglad dotter.
Jag får dock inte riktigt ihop det just nu. Jag vet att alla omkring mig är okey med detta men ändå så har man dåligt samvete över något mest hela tiden. Var kommer egentligen den här "duktiga flicka"-grejen ifrån? Varför vill man alltid hinna precis allt?

Nåja, just ikväll hinner jag inte mycket mer. Slutade plugga så snart tankarna började segla iväg åt andra håll, då är det helt inte lönt längre. Nu blir det lite självläkning på spikmattan och därefter en massa timmars sömn. En ny härlig dag imorgon då man kanske hinner ännu mer :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar