söndag 23 januari 2011

Husvisning

Eftersom jag faktiskt inte hade denna bloggen när vi flyttade in i huset den 1:a mars 2010 så tänkte jag så smått börja visa vad vi har hittat på sedan vi bev husägare.

Projekt nummer ett var den fruktansvärda furutrappan som jag genast kände att jag ville ha i vitt. Nicco var först tveksam till allt jobb men med lite övertalning (och löfte om att vi inte skulle göra det själva) så fick jag igenom min idé.

Trappan såg till en början ut så här:
Efterhand började vi även prata om hur själva stegen skulle se ut, har ni någon aning om hur många olika trappstegslösningar som finns? Det hade inte vi... men det är många! Långt om länge blev det i alla fall bestämt att det skulle vara en matta, en svart sådan.

Resultatet? Här ser ni det:



Nöjda är bara förnamnet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar